2014 m. kovo 7 d., penktadienis

NYX Eye Shadow Base white / akių makiažo bazė (balta)



Mano kosmetinėje labai daug įvairių šešėlių, neišduosiu paslapties, kad yra ir probleminių, kurių spalvos beveik nesimato arba pigmentacija labai silpna, todėl spalvos neryškios. Atsakymas į tokias problemas – šešėlių makiažo bazė, bet kokią pasirinkti, kad šešėliai išsilaikytų visą dieną ir spalvos taptų ryškesnės. Šiandien noriu Jums papasakoti apie NYX šešėlių pagrindą baltos spalvos sukurtas specialiai šviesiems šešėliams.




Gamintojo aprašymas:



Akių šešėlių bazė
Užtikrinkite maksimalų akių šešėlių intensyvumą, ilgalaikiškumą ir nepriekaištingą įspūdį. Kiekvienas iš trijų NYX „Eye Shadow Bases“ pagrindų: įspūdingai ryškus, perlo arba neutralaus atspalvio, sudaro puikų pagrindą spalvai dengti ir padidina spalvos išsilaikymą.
Talpa: 7g

Pasirinkimas:


Sudėtis:


Įpakavimas:



Spalva:





Ant akių:



Na o dabar rezultatas:

Probleminiai matiniai ir šviesus šešėliai:




Šešėliai ant rankos be pagrindo:

Pavadinimai iš eilės nuo apačios:
Urabn Decay Naked3 Strange
Urabn Decay Naked3 Limit
Urabn Decay Naked3 Nooner
Chanel Mono eyeshadow 84Lily
Chanel keturių spalvų šešėliai Lagons 58 (JAV versija)
Iš eilės: melynas, rožinis, persikinis, žalias atspalviai
Urabn Decay Naked Naked
Urabn Decay Naked Buck





Na o dabar tie patys šešėlia tik su NYX Eye Shadow Base Makiažo baze (White)


na ir galiausiai rezultatas ant akių su sešėliais ir NYX Eye Shadow Base Makiažo baze (White)

(Chanel Mono eyeshadow 84Lily)


 Urabn Decay Naked3 Strange
Urabn Decay Naked3 Limit


Urban Decay Naked Virgin

Mano nuomonė:

Galiu pasakyti, kad NYX šešėlių bazės mane nustebino gerąja to žodžio prasme (aš turiu visus variantus: baltą –šviesiems šešėliams, blizganti balta- šešėliams su blizgučiais arba shimeriu, kūno spalvos- tamsiems šešėliams). Su balta NYX baze mano neryškus ir matiniai šešėliai gavo antrą šansą, nes Chanel keturių spalvų šešėliai su manimi beveik keturis metus, o aš jų beveik nenaudojau, nes spalvos buvo vos matomos, tik dabar su NYX baze aš pastebėjau spalvų skirtumą. Aš NYX bazę naudoju su sintetiniu teptuku, galima ir pirštais jeigu Jums taip patogiau, man, asmeniškai, patinka teptukai. Taip pat perskaičiau, kad šita bazė tinka ir spalvotiems šešėliams, ryškiems spalvoms išgauti. Testuosime...
Mano padaryti makiažai laikosi visą dieną, todėl pirkiniu aš likau labai patenkinta. Rekomenduoju atkreipti dėmesį.
Greitu metu papasakosiu apie likusias bazes, nes manau Jums, kaip ir man, aktualu, kai išlaikyti šešėlių blizgučius ir shimerį ant akių, o ne paakių zonoje.



SHARE:

2 komentarai

  1. Oho. Net nežinojau, kad tokie dalykai yra ant svieto :) Kažkaip niekada į tą NYX nežiūrėjau... O kur jo yra, kiek kainuoja?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sarmuose ir Douglas parduotuvėse, kaina 24 lt. ;-) tikrai verti savo pinigų...

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig