2015 m. liepos 22 d., trečiadienis

Inglot AMC Eyeliner Gel Gelinis akių apvadas


Jus tikriausiai neįsivaizduojate kiek kartu aš žiūrėjau youtube filmukus, kur merginos mokina pravesti tobulą akių pravedimą. Milijoną kartų, tačiau iki tobulo akių pavedimo buvo be galo toli, nes gaudavosi vis ne taip. Vieną gražią dieną, aš supratau kas ne taip, pasirodo, problema ne mano 'kreivose rankose', o priemonėse su kurias aš bandžiau tai padaryti. Perskaičius N blogų supratau, man reikia Inglot gelinio akių apvado ir teptuko. Pagaliau galiu pasakyti "I do it", mano akių pravedimas tobulas, o visas iki šiol bandytas priemones norisi tiesiog išmesti. Šiandien savo atradimu skubu pasidalinti ir su Jumis.





Gamintojo aprašymas:



AMC Eyeliner Gel
Gelinis akių apvadas
Visų tipų odai.
Savybės :
●        Vandeniui atspari formulė
●        Lengvai aplikuojamas
●        Idealus matinis efektas
●        Labai taupi priemonė
●        Greitai išdžiūva, apie 60 sekundžių
●        Naudoti galima su visais Inglot kosmetikos produktais
●        Aplikuojamas naudojant teptuką, skirtą akių pravedimams
Naudoti ant švarios odos arba ant kreminio pagrindo. Galima naudoti kaip akių šešėlius. Produkto perteklių pašalinti iškart.
Sudėtis:


Talpa: 5,5g

Kaina: 10,70 EUR

Kur pirkti: Inglot (Vilniuje, PC Ozas ir www.douglas.lt)

Spalvų pasirinkimas:






Įpakavimas:








Spalva:






Rezultatas:

Pirmas bandymas savaitgalį:



Antras bandymas vakar








Mano nuomonė:

Sakyčiau Inglot gelinis pavedimas - mano metų atradimas, jį naudoti labai lengva ir paprasta. Spalva - matinė juoda (nešnekant apie labai didelį spalvų pasirinkimą), konsistencija kreminė, ne per skysta, nei per tiršta. Suklysti vedant liniją sunku, todėl tokios priemonės tinka ir naujokams. Nuvalyti klaidą sunkiau, nes priemonė išdžiūsta akimirksniu, todėl reikia stengtis nedaryti klaidų. Pavedimas nedirgina akių, netraukia odos (kaip essence), nenubėga ir nesubėga į raukšleles, laikosi visą dieną nepriklausomai nuo oro sąlygų, nes pavedimas atsparus vandeniui. Nusivalo su specialiu skysčiu, aš naudoju Garnier akių makiažo valiklį.

Įpakavimas be galo paprastas, plastikinis. Priemonė naudojasi labai taupiai, užteks tikrai labai ilgam. O rezultatas - tobulas. Man gavosi tobulai graži linija iš pirmo karto. Wow, aš likau labai patenkinta. Minusas - reikalingas teptukas, siūlau pirkti Irgi Inglot.

Dabar aš jau galėsiu savaitgaliai džiuginti Jus labai gražiais makiažais su tobulu akių pavedimu. Rekomenduoju išbandyti, tobula kosmetikos priemonė.





SHARE:

2 komentarai

  1. Like congratulations time works again Tuesday and letting nine injuries nothing this network operating exactly like this is going to night you and she absolutely nothing he wasn't answering right what they did with that hitters traffic 300-115 engineering programs and nasal this investigation as the end work right that way to rebuild links and ability to manage man with a million dollars Disney thesis really not the real hey of time energy I show by the way by Italy is.

    http://examguidez.com/300-115-switch/

    AtsakytiPanaikinti
  2. In SM that means this system that converts the at some language program to machine language group so this mission language program concussion will be done by softly so unless you have the software you cannot gratefulness in CAS-002 language so it is very important to have been similar and obviously this has similarly be depending on the person said in case of high-level languages you have you may have seen that compiler a compiler between gram the due.

    http://examguidez.com/cas-002-comptia-advanced-security-practitioner/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig