2015 m. liepos 18 d., šeštadienis

Kaip pasirinkti batų spalvą prie rankinės...


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien rytą taip pat noriu pradėti stilingai. Šnekėsime apie batų, batelių, aukštakulnių spalvas, kurios tinka prie jau turimos rankinės atspalvio. Prisimenu, buvo mada - rankinė ir batai vieno atspalvio. Kaip tai nuobodžiai atrodo, tačiau rinktis skirtingos spalvos rankinę ir batus galima tik tuo atveju, jeigu viskas dera prie drabužių. Sutinkate? Vakar radau paveksliukus, kokie atspalviai dera tarpusavyje. Man visai patiko, rekomenduoju taip rinktis ne tik batus prie rankines, bet ir sukneles, nagų lako spalvą, aksesuarus ir t.t.








Mano nuomonė:

Niekada negalvojau, kad prie šiltos spalvos koralinės rankinės gali tikti šaltos fuksijos batai. Pasirodo tinka. Man dar sunkoka tai suprasti, tačiau aš būtinai išbandysiu ir įvertinsiu šiuos paveiksliukus praktikoje. Jeigu jus jau tai darote, parašykite komentaruose.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig