2015 m. rugpjūčio 14 d., penktadienis

MAC Upward Lash blaksienų tušas


Labas rytas, mano brangieji, šiandien noriu Jums papasakoti apie tobulą MAC blakstienų tušą. Mano blakstienos pasidažius su juo, atrodo lygiai taip pat, kaip Promo nuotraukoje. Tačiau teptukas irgi labai įdomus, nors didesnių pastangų su juo dažyti blakstienas nereikia.





Gamintojo aprašymas:


Pažvelkite į naujas svaiginamas aukštumas su „Upward Lash“. 
Per kelias trumpas sekundes šis blakstienų tušas pakeičia realybę, suteikdamas Jūsų blakstienoms totaliai naują formą. Jos tampa unikaliai kylančios aukštyn, tankios, ilgos ir riestos. Ypatingas firminis ryškiai juodas tušo atspalvis dar labiau sustiprina aukštyn kylančių blakstienų efektą.



Sudėtis:



Talpa: 12 gr.

Kaina: apie 23 EUR

Kur pirkti: Douglas, PC Akropolis ir PC Panorama, Vilnius

Įpakavimas:





Teptukas:








Rezultatas:






Su makiažu:



Mano nuomonė:

Nežinau kodėl, bet dažniausiai manome, jeigu tušo teptukas didelis - blakstienos bus ilgos gražios, tankios ir pan, o jeigu teptukas mažas, toks tušas nevertas dėmesio. Aš esu bloggerė jau beveik du metus, tačiau irgi negaliu atsikratyti tokios pat minties. Išbandžiau daugybę tušų, tiksliai žinau, kad maži teptukai labai daug ką gali, tačiau vistiek dažniausiai perku tušus su dideliu teptuku.
Gavus testavimui MAC su labai mažu teptuku nusivyliau, galvojau žadėto rezultato tikrai nebus. Kaip aš klydau, mano blakstienos atrodo tobulai. Tokios pat ilgos, gražios ir storos. Tušas beveik nesuteikia apimties, tačiau labai gerai ilgina ir vos storina blakstienas, atskiria jas ir iššukuoja, todėl blakstienos gaunasi lygiai tokios pat, kaip reklamos nuotraukoje.
Šnekant apie teptuką, sakyčiau mažas - tai privalumas, teptukas leidžia nudažyti tiek viršutines, tiek apatines blakstienas, jo dirbti labai patogu.
Kaip ir visi MAC produktai, tušas labai kokybiškas. Matinis, juodos spalvos subtilus įpakavimas, beveik nesijaučiamas kvapas, idealios tirštumo konsistencijos tušas ir nuostabus rezultatas. Šnekant apie rezultatą, tušas ant blakstienų išsilaiko visą dieną, tačiau nusiplauna kiek sunkiau, aš naudoju aliejines priemones akių makiažo valymui, kitaip nenusivalo.

Apibendrinat noriu pasakyti, rekomenduoju išbandyti šį tušą, rezultatas jums tikrai patiks.

PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig