2015 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Šviesių plaukų tonavimas su Coloristeur (spalva noisette)


Šviesūs plaukai reikalauja ypatingo dėmesio ir priežiūros, tik nudažai plaukus (o aš dažau ne tiesiog baltu atspalviu, stengiuosi rinktis pilkus arba beige šviesūs atspalvius) dažai nusiplauna. Pastoviai dažyti ir gadinti plaukų nesinori, tačiau dažomieji šampūnai labai sausina plaukus, o dar surasti tinkamą, apart violetinio) labai sunku. Niekam ne paslaptis, turi šviesius plaukus - reiškia du tonavimo pasirinkimai - violetinis šampūnas geltonai spalvai numušti, arba geltonas šampūnas - šiltiems blond atspalviams, yra dar karamelė- gaunasi oranžiniai plaukai, bent jau toks rezultatas ant mano plaukų.  Aš vieną kartą pamačiau labai gražų beige blond atspalvį, ilgai galvojau, kaip man pasiekti tokio rezultato, tačiau bijojau drastiškų eksperementų. PC Nordic, Eurokos parduotuvėje pamačiau pilstomus šampūnus, spalvų pasirinkimas labai didelis, todėl aš nusprendžiau išbandyti, juk buvo taip norima beige blond spalva. Kas gavosi šiandien pamatysite.





Gamintojo aprašymas:






Spalvos:




Sudėtis:



Kaina: 0,04 EUR už 1 ml, buteliukas -2 EUR

Kur pirkti: PC Nordic, Vilniuje (parduotuvė Eurokos)


Įpakavimas:







Spalva:





Rezultatas:

Prieš




Po




Mano nuomonė:

Aš likau be gal patenkinta šampūno rezultatu, apie tokią nuostabią spalvą aš labai seniai svajojau, tik bijojau rinktis stipresnius dažus, kažin, koks rezultatas gali gautis. Coloristeur šampūnas tonuoja plaukus be drastiškų sprendimų, suteikia labai švelnius atspalvius, žiūrėjau, atspalvius galima maišyti tarpusavyje. Mačiau filmuką, kaip maišomas šis atspalvis ir violetinis, rezultatas irgi labai geras, tik šaltokas, daugiau pilkšvesnis. Šampūnas pilstomas, kaina nėra didelė, įtariu buteliuką galima išplauti ir panaudoti vėl. Kiek supratau iš aprašymų, šampūnas yra daugiau mažiau natūralus, aplamai, kaip šampūną jo vertinti negalima, nes jis keistokas, taip, nedažo vonios (turėjau vieną violetinės spalvos šampūną, mano vonia buvo tokios pat spalvos po jo naudojimo, reikėjo valyti su Domestos, kitaip nuvalyti buvo neįmanoma),  švelnus, nesausina plaukų, be galo maloniai kvepia saldainiais, tačiau visiškai nepūtuoja. Aš darau taip, pirmą kartą plaukų su šituo šampūnu, palaikau apie penkias minutes kad spalva būtų ryškesnė, plaunu įprastu šampūnu. Naudojant taip, rezultatas gaunasi tobulas. O apie spalvą aš jau nešneku, labai gražus, šaltas beige blond be pilko ir karameliniai- oranžinio atspalvio, rekomenduoju išbandyti.

PS. nusiplauna irgi greitai, per kelis plovimus.




SHARE:

2 komentarai

Blogger Template Created by pipdig