2015 m. spalio 9 d., penktadienis

Make Up Store naujienos ir mano pirkiniai






Aš vakar pasakojau apie seminarą su Vidaja, informacijos ir nuotraukų buvo tiek daug, kad nusprendžiau apie naujienas ir pirkinius parašyti atskirai. Labai gailiuosi, kad nenusipirkau Make Up Store naujo įpakavimo lūpų dažų, man be galo patiko Vamp matinė spalva, o mano kosmetinė papildė garsioji ir populiarioji biri pudra ir kontūravimo paletė. Šiandien apie naujienas Make Up Store papasakosiu plačiau.

Kai tik užėjau į parduotuvę, pamačiau naujienas. Tokių gražių lūpų dažų aš jau seniai nemačiau, dizainas nuostabus, pats lūpdažis krokodilo odos išvaizdos. Juodos spalvos matinis įpakavimas atrodo tikrai gražiai ir prabangiai, tikra kosmetinės puošmena. Siūlomi labai įvairūs atspalviai ir lūpų dažų tekstūros ( matiniai, sheer). Žiūrime nuotraukos:






Spalvos:
Devil
Amaranth
Plumb






Spalvos:
Baby
Bittersweet
Vamp
Burgundy







Kas galėtų suabejoti, kad man patiks Vamp ir Burgundy atspalviai? Tokios ryškios spalvos mano mėgstamiausios, o matiniai lūpų dažai turi labai daug pliusų: ilgai išsilieka, nedažo dantų, lengvai ir maloniai tepasi (jeigu prieš tepant lūpų dažus, lūpas gerai pamaitinti), nereikalauja pieštuko, niekur nepabėga ir neišbėga už lūpų kontūrą, bet dažniausiai sausina lūpas (šitoje vietoje noriu pasakyti, kad kai kurie labai sausina, o kai kurie sausina mažiau). Aš būtinai nusipirksiu Make Up Store lūpų dažus ir papasakosiu Jums apie juos plačiau, o dabar noriu parodyti mano kosmetinės naujienas:

Kontūravimo paletė Make Up Store Duo Contouring (spalva medium) 



ir Make Up Store biri pudra, spalva Milk


Birią pudrą aš vakar išbandžiau, nes vakare ėjau į Retroformą namų dizaino namus susipažinti su nauja kolekcija, makiažas atrodė tiesiog fantastiškai, veido oda buvo su lengvu švytėjimo efektu, bet be blizgesio ir riebaluoto sluoksnio. Pudra labai smulki ir tobulai atrodo ant veido, man patiko rezultatas, po geros savaitės parašysiu atsiliepimą, o kol kas pirmas įspūdis labai geras. Kontūravimo paletės nesu išbandžiusi, ji tokia graži, kad net gaila liesti pirštais. Jau surašiau sau norų sąrašą: būtinai nusipirksiu lūpų dažus, antakių šešėlius ir maskavimo paletę.

O Make Up Store Merginos šiandien ir visą savaitgalį laukia jūsų Klaipėdoje, parodoje Grožis 2015



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig