2015 m. lapkričio 15 d., sekmadienis

Dr. Sante plaukų priežiūros linija Argan Oil pažeistiems plaukams



Aš tiksliai nežinau, kiek šampūnų išbandžiau per paskutinius du metus, bet jų buvo tikrai labai daug. Plaukų priežiūros priemonės - mano silpnybė, aš labai mėgstu išbandyti vis naujus ir naujus, tačiau dabar išmokau atidžiai skaityti aprašymus ir vertinti, ar priemonės tiks mano plaukams, ar nelabai. Dažniausiai mano pasirinkimas - priemonės labai sausiems ir pažeistiems plaukams, koks tikslas bandyti kitas priemones, jeigu jos man netinka? Mano plaukams labai patinka įvairūs aliejai: argano, makadamijų ir pan, o man be galo patiko šios linijos priemonių įpakavimas ir kvapas, todėl aš nesusilaikiau.







Gamintojo aprašymas:


Argan oil plaukų linija skirta labai sausiems ir pažeistiems plaukams, linijoje galima rasti plaukų šampūną, kreminę plaukų kaukę, plaukų purškiklį ir argano aliejų.
Priemonės gerai regeneruoja nusilpusius ir  pažeistus plaukus. Moderni formulė užtikrina 3-jų etapų regeneraciją: išlieka ant plaukų paviršiaus, švelnina plaukus ir suteikia jiems žvilgesio, palengvina sušukavimą, apsaugo nuo kenksmingo išorinės aplinkos poveikio.

Kur pirkti: parduotuvė Martina, kainos nuo 3 iki 6 EUR


Įpakavimai:



Dr. Sante plaukų šampūnas Argan Oil




Dr. Sante kreminė plaukų kaukė plaukų  Argan Oil






Dr. Sante  pažeistų plaukų purškiklis Argan Oil





Mano nuomonė:

Kaip aš jau pasakojau pradžioje, papirko nuostabus priemonių kvapas. Dr. Sante plaukų priežiūros priemonės kvepia labai stipriai, kvapas nėra erzinantis, malonus, vos saldokas, tačiau visiškai kitoks, nei mano jau bandytų kitų Argan oil priemonių. Labai patiko tai, kad priemonės neturi parabenų ir SLS savo sudėtyje. Iš konsistencijos aš suprantu, silikonų čia irgi ne per daugiausiai, daugiau aliejų. Šampūnas permatomas, konsistencija aliejinė, labai švelniai plauna plaukus, kaukės konsistencija ypatingai riebi, sviestinė. Nerekomenduoju naudoti šios kaukės, jeigu jūsų plaukai vos sausi arba normalūs, šį kaukė tinka tik labai sausiems plaukams. Aš laikau ją ant savo plaukų ilgiau, nei pataria gamintojas - rezultatas: minkšti, švelnūs ir labai gražūs plaukai. Po naudojimo plaukai pamaitinti, lengvai šukuojami ir sausų galiukų beveik nesimato, tačiau plaukai neturi apimties, jie lygus, susi riebaluoja greičiau, todėl reikia plauti dažniau. Plaukų purškiklis patiko mažiausiai, nes poveikio nuo jo beveik nėra, man labiau patinka aliejai, tačiau purškiklis palengvina plaukų iššukavimą, gali tikti normaliems plaukams, nes jo konsistencija neriebi.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad priemonės tinka tik labai sausiems plaukams, gerai juos maitina ir švelnina, taip pat atstato pažeistų plaukų struktūrą, vizualiai plaukai atrodo žymiai geriau, tačiau prieš pirkimą, rekomenduoju susipažinti su kvapu, gali būti, kad jis jums netiks, nes jis pakankamai stiprus.





















SHARE:

2 komentarai

  1. I need go to stupidsoooo I'm not done aside from that it wrong and I have to have that entire daddy what's the monkey do in wording ofMillionaire Blueprint discussion so don't go like it is not gold it when you go out to Kristin you need assistance on the grounds that I needn't bother with your help man I'm not going to really help.


    http://www.optimalstackfacts.org/millionaire-blueprint-system/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Long haul lack of sleep is currently preferred to Food Penther coronary illness, cardiovascular breakdown, sporadic heartbeat, hypertension, diabetes and even dementia and weight reduction.

    https://foodpenther.com/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig