2015 m. gruodžio 29 d., antradienis

Loreal Super Star Red Carpet blakstienų tušas – dirbtiniu blakstienų efektas.



Šiandien aptarsime dar vieną naujieną - L'oreal Superstar blakstienų tušą. Aš jau dariau makiažą naudojant būtent šitą naujieną, tačiau man labai norisi apie tušą pašnekėti plačiau, padaryti daugiau nuotraukų ir aptarti rezultatą.


Gamintojo aprašymas:



Superstar Red Carpet Black (Dirbtinių blakstienų efektą suteikiantis tušas)

Du žingsneliai: padidink blakstienų apimtį, tuomet pailgink jas iki begalybės.. Superdidelės, superilgos, superžvaigždės blakstienos dabra itin juodos.

Pirmas žingsnis: padidink iki maksimumo. Sukurk įžūlią apimtį padengdama blakstienas tankumo
suteikiančiu pagrindu ir pasiruošk antram žingsneliui.

Antras žingsnis: pailgink iki maksimumo. “Push-up” efekto šepetėlis ir itin juoda, plaušeliais
praturtinta formulė maksimaliai prailgina ir pakelia blakstienas suteikdama itin juodą rezultatą.
Ekstremaliai ilgos, itin juodos spalvos. Tavo akys  pasiruošusios pozuoti. False Lashes Superstar Red Carpet neturi limitų: tepk sluoksnių kiek tik nori, pavyzdžiui, kad pakoreguotum makiažą dienos pabaigoje, bet kada, kai tau norisi būti superžvaigžde.

Kaina: 16 EUR

Įpakavimas:







Teptukai:





Rezultatas:

Baltas pagrindas


Tušas



Su makiažu:







Mano nuomonė:

Mes jau visi dideli ir žinome tai be tą apie marketingą, todėl manau galime šnekėti atvirai. Niekam ne paslaptis, kad pradžioje produktai atsiranda Liukso produktų kategorijoje, o po to juos nuleidžia į pigesnius sigmentus. PVZ. Kreminė pudra fluidas Armani labai panaši į L'oreal. Aš turiu tik L'oreal, Armani nesu bandžiusi, bet žiūrint youtube filmukus tikrai susidaro vaizdas, kad viskas labai panašu.


Pamačius šį tušą aš irgi pagalvojau apie Armani, tik ten tušo teptukas buvo raudonas. Atrodo tikrai įspūdingai. Aišku, daugiau panašumų nėra, tačiau tas raudonas cinkelis irgi užkabina.


Ką aš noriu pasakyti apie naują L'oreal blakstienų tušą? Kad jis kitoks, negu False Lashes, nes tas man nepatiko. Tušas turėjo labai didelį minusą - staigiai išdžiūdavo tušo pagrindas (baltas), tušu tepti sustingusias blakstienas buvo labai sunku ir nemalonu. Šį kartą tušas nuostabus. Nors aš nelabai mėgstu terliotis, taupau savo laiką, pasiruošusi skirti daugiau laiko blakstienoms su šiuo tušu. Aš jau pasakojau, kad nemėgtu priklijuojamų blakstienų, juos man maišo, nuo klijų būna alergija ir ašaros, todėl vis ieškau tobulo tušo. Naujas L'oreal tušas tikrai tobulas. Baltas blakstienų pagrindas gerai nudažo blakstienas, jų apimtis padidėja kelis kartus, o juodas dar pagerina vaizdą. Pliusas - galima tepti kiek nori sluoksnių, blakstienos nėra suklijuotos. Kiekviena blakstiena labai gražiai atskirta ir atrodo tobulai. Nusivalo tušas labai lengvai, todėl man tai irgi didelis pliusas. Rekomenduoju išbandyti, net jeigu jums kaip ir man anksčiau nepatikdavo tokie tušai ir pasirinkimas buvo įprastas tušas su guminiu teptuku, keli potiesiai ir blakstienos nudažytos, vistiek rekomenduoju atkreipti dėmesį, gali būti jus pakeisite savo požiūrį ir tai bus meilė po pirmo naudojimo.

PR sample




SHARE:

2 komentarai

  1. Anonimiškas2015-12-30 09:19

    Sveiki, Aliona! :) Kad ir koks geras tušas, jis nenudažys gražiai blakstienų, jeigu jų mažai ir jos trumpos, o Jūsų - nuostabios! Klausimas: ar kažkuo jas tepate, ar jos natūraliai tokios ilgos ir tankios? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, tikrai sutinku, tačiau būna tušų, kurie taip pablogina vaizdą, kad geriau jokio tušo ;-) Į jūsų klausimą jau atsakiau bloge.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig