2016 m. sausio 12 d., antradienis

FLYING FOX dušo želė


Aš stengiuosi kaip įmanoma greičiau parašyti apie Lush išparduodamus produktus, nes kai kurie man labai patiko, o dar labiau patiko galimybė nusipirkti juos pigiau. Jeigu vertinti Lush Flyin Fox tik kaip dušo želę, nevertinant nei kvapo, nei spalvos, tai kone geriausia Lush dušo želė, nes jos konsistencija labai tiršta, plauna labai švelniai, nesausina odos ir ją dar galima naudoti kaip plaukų šampūną (pati išbandžiau, galima naudoti drąsiai).






Sudėtis:



Talpa: 100 ml. (yra ir didesnių įpakavimų)

Kaina: su 50% nuolaida apie 3,50 EUR

Kur pirkti:





Konsistencija:




Mano nuomonė:

Labai nustebino dušo želės sudėtis - pirmoje vietoje ne SLS ar vanduo, o medus. Būtent dėl to, tikriausiai, dušo želė man taip patiko, ji labai panaši į natūralios sudėties priemones, kurios visiškai nedžiovina kūno ir suteikia odai maitinimo. Taip, pati negalėjau patikėti, nes dauguma Lush dušo želės sausina odą. Šita - kažkoks stebuklas. Plius mane tiesiog pakerėjo priemonės kvapas - šiltas medaus,  jazminų  ir ylang-ylang kvapas. Iš kitos buteliuko pusės parašyta, kad sudėtyje yra afrodiziakų, todėl dušo gelis gali nuteikti nuotykiams. Vat taip, aplamai skaitant Lush priemonių aprašymus mano veide šypsena, nes viskas parašyta labai juokingai ir taikliai. Ką noriu pasakyti dar, tik tai, kad jau išbandžiau šitą priemonę vietoje plaukų šampūno, neslėpsiu, tikrai bijojau, nes mano plaukai sausi, tinka ne visi šampūnai, tačiau rezultatas wow. Priemonė pūtuoja labai mažai, todėl reikia pilti ir pilti, bet po naudojimo plaukai labai švelnūs, o plius skaniai kvepia jazminais, tiesiog neapsakomas malonumas žiemos vakarais. Niekaip nesuprantu, kodėl niekas nepatarė išbandyti šito stebuklo anksčiau, nes šitas dušo gelis-šampūnas palieka Lush lentynas, kas tikrai labai gaila. Skubėkite, kol dar yra.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig