2016 m. sausio 27 d., trečiadienis

La Mav Mineralinis makiažo pagrindas (spalva Medium)


Sveiki, mano brangieji, pagaliau aš namuose ir galima tęsti bloginimą toliau. Ne, aš ne ilsėjau, aš buvau Panoramoje, mačiau naujas Lush ir Pupa kolekcijas, bet apie jas kiek vėliau. Šiandien vakare apie mineralinę pudrą iš La Mav. Pasakysiu iš karto, aš tiesiog Dievinu mineralines pudras ir mineralinę kosmetiką, tačiau pasitaiko produktų, kurie netinka mano veidui.



Gamintojo aprašymas:



REKOMENDUOJAMA
Pigmentuotai, netolygiai odai, esant senatvinėms dėmėms, brandžiai, pavargusiai, įsitempusiai odai. Idealiai tinka odai,linkusiai į pigmentaciją, smulkias raukšleles, saulės pažeistai, dehidratuotai odai. Tinka kasdieniam naudojimui.
APRAŠYMAS
La Mav mineralinis makiažo pagrindas SPF15 yra maskuoklis ir pudra viename, kuris suteikia nepriekaištingą, natūralią bei švytinčią odos išvaizdą. Makiažo pagrindas neužkemša porų ir nedirgina odos. La Mav mineralai, kovojantys prieš senėjimo požymius siūlo natūralią alternatyvą tradiciniams makiažo pagrindams!
Visi produktai esantys Mineralų stabdančių senėjimą™ linijoje yra pripildyti vitaminu C bei erškėtuogių aliejumi, kurie ne tik turi didelę įtaką kovoje prieš ankstyvųjį senėjimą, bet ir maitina bei saugo odą nuo laisvųjų radikalų.
NAUDOJIMAS
  • Paberkite nedidelį kiekį mineralų į pakuotės dangtelį, bakstelėkite šepetėliu ir pamaišykite.
  • Pasukiokite La Mav „Kabuki“ šepetėlį, kol šereliai tolygiai pasidengs mineralais.
  • Sukamaisiais judesiais tolygiai paskirstykite mineralus ant veido.
La Mav mineralinis makiažo pagrindas SPF15+ gali būti naudojamas atskirai, tačiau geriausią rezultatą pasieksite naudodami kartu su La Mav BB kremu ir vienu iš LaMav dieninių kremų. 
POVEIKIS
  • Apsauga nuo kenksmingų saulės spindulių;
  • Ilgai išliekanti bei vandeniui atspari priemonė;
  • Neužkemša porų ir nedirgina odos;
  • 4 skirtingų atspalvių, tinka visiems odos tipams;
  • Be papildomų priemaišų ar talko;
  • Turi šviesą atspindinčių savybių.

    Spalvos pasirinkimas:





    Kaina: 34,50 EUR

    Kur pirkti: www.lamav.lt

    Įpakavimas:











    Rezultatas ant veido:






Mano nuomonė:

Ne, aš tikrai nieko blogo nenoriu pasakyti, tačiau ant mano veido pudra atrodo blogai. Aš žinau, kad šį pudra turi be galo daug gerbėjų, tikiu, jeigu mano veidas būtų lygesnis ir poros būtų mažesnis, vaizdas būtų tikrai geresnis. O kol kas taip. 
Pradėsime nuo mineralinių pudrų privalumų: jų sudėtis dažniausiai natūrali ir labai gera, didelis privalumas SPF filtras La Mav pudros sudėtis prie natūralių, spalvų pasirinkimas nėra labai didelis (mačiau mineralinių pudrų virs 40 atspalvių), vos keturi, bet spalvas galima drąsiai maišyti ir gauti būtent tą, kurio norisi ir reikia. Aš dažniausiai taip ir darau, nes veido spalva keičiasi priklausomai nuo sezono, vasarą oda įdėgi ir reikia tamsesnio atspalvio, žiemą - reikia labai šviesaus. Medium spalva nėra labai šviesi, vidutinio tamsumo, su rudu pagrindu (labai gerai, nes pagrindas nėra oranžinis), konsistencija labai maloni, dengiasi gerai, paslepia mažus trūkumus (gali užmaskuoti spuogelius). Tačiau ant mano veido labai išryškina poras ir mažas raukšleles. Skantant aprašymą, labai nustebau, juk pudra rekomenduojama kaip ati-age produktas, kuris turėtų slėpti raukšles. Nežinau, ant mano veido viskas labai matosi. Mano odą dabar yra sausa, tačiau ne ant tiek, kitos mineralinės pudros tiesiog išsigelbėjimas. Na manau nuotraukose viskas matosi.

dar kartą noriu pasakyti, kad jeigu mano veidas neturėtų porų, rezultatas būtų superinis. O gal reikia naudoti kartu su La Mav BB kremu?

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig