2016 m. kovo 13 d., sekmadienis

MOSSA INTENSYVUS, DRĖGMĘ ATSTATANTIS IR ENERGIZUOJANTIS DIENINIS KREMAS


Aš jau seniai grįžau namo, spėjau pailsėti ir papietauti, todėl dabar mano dėmesio centre blogas, o jeigu tiksliau, reikia pabaigti suplanuotus šios savaitės įrašus, vienas iš jų - apie Mossa dieninį veido kremą su vitaminais ir hialurono rūgštimi sausai ir normaliai odai.






5-in-1 intensyvaus poveikio kremas, kuris greitai drėkina ir ramina odą: 1. Hialurono rūgštis užpildo dėl sausumo susiformavusias raukšleles, gerina odos drėkinimą. 2. Natūralūs aliejai apsaugo nuo drėgmės praradimo 3. Vitaminas C stimuliuoja kolageno sintezę, padeda išvengti raukšlių susidarymo ir pagerina odos tekstūrą. 4. Antioksidantai stimuliuoja ląstelių regeneraciją ir stangrina odą. 5. Vitaminai iš uogų atgaivina ląsteles, oda pradeda spindėti.
  • 5 poveikių kremas išsausėjusiai odai (5in1)
  • Su natūraliais multivitaminais ir hialurono rūgštimi
  • Dermatologiškai patikrintas/patvirtintas
Sudėtis: 



Kur pirkti: Drogas

Įpakavimas:





Konsistencija:





Mano nuomonė:

Tikriausiai reikia pradėti nuo to, kad Mossa jau tikrai ne naujiena mano kosmetinėje, man labiausiai patinka serumas nuo raukšlių, tikrai tobulas produktas, tokio švelnumo odos aš neturėjau niekada. Šitas Mossa kremas yra labiau bazinis, nors gamintojas ir rašo, kad kremas skirtas sausai- normaliai odai, sausai odai drėkinimo bus per mažai. Kremas labai malonios oranžinės spalvos, žiūriu ir galvoju apie vitaminus, tekstūra švelni ir vandeninga, susigeria akimirksniu, nepalieka jokio riebumo pojūčio, gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas. 
Dabar apie poveikį, kremas pakankamai gerai drėkina, nekemša porų ir nesukelia alergijos.  Aš manau šitas kremas skirtas merginos nuo 20 iki  25 metų, man jis buvo per silpnus, man jau norėtųsi stipresnių priemonių nuo raukšlių (todėl ir sakau, kad Mossa serumas iš raudonos serijos tobulas mano veido odai).


PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig