2016 m. rugpjūčio 23 d., antradienis

L'oreal Brow Artist Maker


Kaip ir žadėjau vakar, labai noriu papasakoti apie įdomiausią naujieną - L'oreal Brow Artist Maker antakių priemonę. Mano akimis, iš visų naujienų, šitas pieštukas atrodo įdomiausiai. Žiūrime nuotraukas ir vertiname rezultatą.





Tai vaško tekstūros antakių pieštukas, kuris, kaip teigia pagimto as, patiks visoms. Pieštukas nudažo ir užpildo antakius, o šepetėlis skirtas ištušuoti spalvai ir suteikti antakiams formos.

Aš nežinau kiek atspalvių bus Lietuvos rinkoje, tačiau užsienyje siūlomos net 3 spalvos:









Rezultatas:

Be antakių:


su antakiais:


su ryškiu makiažu:


Mano nuomonė:

Jeigu dauguma pradėjo testuoti naujus L'oreal higlighterius, mane labiausiai (net nežinau kodėl) sudomino priemonė antakiams. Taip, spalva kiek per tamsi, nes aš perku ir naudojo šaltus blond atspalvius, bet čia jau iš serijos 'reikia parodyti tai, ką gavau testavimui'. Nors žiūrint į nuotraukas, su ryškiu makiažu atrodo ne taip jau ir blogai.
Labai didelis pliusas - pieštuko konsistencija, čia lyg vaškas su atspalviu, tačiau pieštuko pavidalu, kuris gerai laiko formą, tačiau naudojasi labai greitai. Pieštukas išsukamas, naudoti patogu. Aiški labai sharping efekto nebus, tačiau be jokios abejonės, antakiai atrodo gražiai, puikiai laiko formą, ir  vieno pieštuko tam pilnai užtenka. Iš kitos pieštuko pusės šepetėlis, kuris leidžia antakių priekyje kiek ištušuoti atspalvį ir suteikti antakiams formos. Man ši idėja labai patiko, būtent todėl jis ir atsidūrė mano rankose pirmiausias. Mano spalva Cool Brunette, manau ji idealiai tiks tamsios plaukų spalvos savininkėms, ji be oranžinio ir šilto tono, šalta, tačiau nėra pilka. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad rezultatas laikosi visą dieną, man pieštukas labai patiko, tačiau atspalvis man per tamsus, jeigu bus galimybė, ieškosiu šviesesnio atspalvio. Naujienos galima ieškoti parduotuvėse jau nuo rugsėjo mėnesio.

PR sample














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig