2016 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Makeup Revolution antakių paletė (Medium to Dark)


Labas vakaras, mano brangieji, gana jau ilsėtis, laikas vakariniams įrašams bloge, juk jūsų laukia tiek naujienų ir tiek nuotraukų, kad net pačiai baisu. Šiandien mes pašnekėsime apie dar vieną tobulą Makeup Revolution paletę, bet šį kartą antakiams. Tai visos priemonės, kurių reikia tobuliems antakiams vienoje vietoje, tekstūra, pigmentacija, spalvos, viskas tiesiog super, būtent todėl bandysiu pasidalinti savo pirmu įspūdžiu.




Gamintojo aprašymas:

Makeup Revolution antakių paletė tai viskas ko reikia tobuliems antakiams!
Makeup Revolution antakių paletėje yra:
  • 4 antakių šešėliai;
  • 2 antakių vaškai su atspalviu;
  • Antakių linkį išryškinantis kremas ir highlighter'is;
  • Antakių pieštukas;
  • Mini pincetas ir šepetėliai

Kur pirkti: www.topbeuaty.lt

Kaina: 10,99 EUR

Įpakavimas:












Mano nuomonė:

Man labai patinka Makeup Revolution, nes tai nereali kokybė už prieinamą kainą, plius paletės tikrai vertos dėmesio. Tiesą sakant, aš niekada nesu mačiusi palečių antakiams, todėl kai tik pamačiau naujieną Lietuvoje, net negalvojau. Ne, mieluoju, galvojau kokią išsirinkti: šviesesnę ar tamsesnę. Bet mano plaukų šaknys jau gana tamsios, pilkų lęšių aš nenešioju, o antakių plaukeliai tamsiai rudos spalvos, todėl pasirinkimas aiškus, Medium to Dark spalva. 
Tikriausiai reikia pasakyti kelis žodžius apie įpakavimą, jis gana standartinis, juodas, didelis su veidrodžiu. Nustebau pamačius tamsiai rudos spalvos antakių pieštuką, pincetą ir šepetėlius. Aiųku, šepetėlius naudoju savo, bet iš bėdos arba kelionėse pravers ir tokie.
Paletėje net keturių atspalvių antakių šešėliai, spalvos kiek tamsios, tiek iš gana šviesios, o svarbiausiai tiek šalti, tiek šilti. Apačioje dviejų spalvų antakių vaškai, man jie kiek tamsoki, nes spalvos labai pigmentiotos, bet aš likau labai patenkinta. O pabaigai maskuoklis ir rožinės spalvos higlighteris, na kas gali būti geriau? Aš savo antakiams naudoju pirmus du atspalvius, o antakių galiuką patamsinu ketvirtu atspalviu, po to prašukuoju su rudu geliu ir galiu džiaugtis gyvenimu, nes šešėliai laikosi idealiai visą dieną.
Vienu žodžiu, rezultatą aš parodysiu jau šį savaitgalį kartu su makiažu, nes šiandie labai skubėjau ir nespėjau padaryti nuotraukų, o kol kas patikėkite, tobula, tiesiog tobula paletė, labai rekomenduoju, nes tai tikrai atradimas.

PR sample







SHARE:

4 komentarai

  1. O kaip laiku apžvalga. Aš irgi dairausi į šias paletes ir negalėjau nuspręsti, kurios spalvos reikia, dabar suprantu, kad visgi šviesesnė man labiau tiktų.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, jo, tau tikrai šviesios reikia, labai lauksiu tavo apžlagos, nes noriu pamatyti skirtumą ;-)

      Panaikinti
  2. Gavau jau šią paletę. Nuostabi! Lengvai tepasi. Šepetėliai irgi neblogi, kad ir maži. Tik tepasi biski vaškai. Terliojasi tiksliau. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad patiko, as manau už tokią kainą geriau nei gerai

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig