2016 m. rugpjūčio 6 d., šeštadienis

Makeup Revolution I Heart Makeup Death By Chocolate šešėlių paletė


Net neįsivaizduojate kaip apsidžiaugiau, kad pagaliau internetinėje parduotuvėje www.topbeauty.lt galima nusipirkti Makeup Revolution. Taip, šitą kosmetiką buvo galima rasti Eurokos parduotuvėje, tačiau pasirinkimas buvo be galo mažas. Nėra jokios paslapties, kad mano mėgstamiausia kontūravimo paletė iš Makeup Revolution, skaitytojai pastoviai rašė ir klausė kur ją galima nusipirkti, o niekur nebuvo. Pagaliau ją galima rasti Lietuvoje be jokių pastangų, kaina tokia pat, kaip ir Anglijoje, tiesą sakant, su siuntimu aš mokėjau net brangiau. Šį kartą mano rankose Makeup Revolution I Heart Makeup Death By Chocolate šešėlių paletė, šiandien bloge mano pirmas įspūdis, o makiažas bus kiek vėliau.



Gamintojo aprašymas:

Make up Revolution I Heart Makeup Death By Chocolate šešėlių paletė susideda iš 16 stipriai pigmentuotų matinių ir blizgių šešėlių.

Kaina: 12,49 EUR

Kur pirkti: www.topbeauty.lt

Įpakavimas:











Mano nuomonė:

Kas domisi kosmetika, puikiai žino, "šokoladinės šešėlių paletės" - tai Too Faced atradimas ir dizainas. Tačiau Make Up Revolution patobulino dizainą, kiek suprastino įpakavimą, taip paletė tapo prieinama kiekvienam. Jeigu manęs klausia patarimo dėl geros, tačiau pigios kosmetikos, aš rekomenduoju Makeup Revolution, nes tai ne tik labai gera kokybė (patikėkite, turiu labai daug pigių ir brangių kontūravimo palečių, geriausia būtent Makeup Revolution), bet ir labai prieinama kaina (pakankamai geros kokybės šešėlių paletė kainuoja vos 6 EUR). 
Šiandien noriu pasidalinti įspūdžiais apie Heart Makeup Death By Chocolate paletę. Paletės įpakavimas praktiškas, primina šokolado plytelę (gamintojas siūlo savo pirkėjams net 3 skirtingas 'šokoladines' paletės, aš manau viskas dar prieš akis), yra labai didelis veidrodis ir šepetėlis. Šepetėlis man nelabai, aš naudoju Sigma, nes tik turint normalios kokybės šepetėlius įmanomas geras rezultatas. 
Paletėje net 16 atspalvių,  6 matinės spalvos ir  10 blizgių. Be jokios abejonės galima pasakyti, kad Makeup Revolution gali pasigirti blizgių atspalvių kokybe, nes blizgučiai labai gerai laikosi ant akių, nebyra ir atrodo ypatingai gražiai. Šviesiausią atspalvį Bring Down Angels galima naudoti vietoje higlighterio, jo pakankamai daug, o lengvai blizgantis šampano atspalvis atgaivina veido odą.
 Labiausiai patiko pilkai violetinis, stipriai pigmentuotas Lave You to Death. Šnekant apie matines spalvas noriu pasakyti, kad tradiciškai šviesios spalvos nėra super pigmentuotos, tačiau tamsesnės spalvos One More Bar, All is Lost, Devour Me - tobulos.

Toks mano pirmasis įspūdis, labai rekomenduoju išbandyti, nes Make Up Revolution kosmetika tikrai verta dėmesio. O aš einu daryti makiažą, kurį parodysiu jau netrukus.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig