2016 m. lapkričio 7 d., pirmadienis

Smashbox STEP-BY-STEP CONTOUR KIT Veido kontūravimo paletė


Šiandien visą dieną tvarkau nuotraukas ir ruošiu įrašus į priekį. Jau rytoj keliauju iš pat ryto į Rygą, todėl vargu, ar imsiu su savimi kompiuterį tam, kad rašyti pakeliui. Tikriausiai, kad ne, todėl reikia pasiruošti iš anksto. Labai džiaugiuosi, kad Smashbox pagaliau atėjo į mūsų rinką, jau dabar neįsivaizduoju savo gyvenimo be tobuliausių pasaulyje makiažo pagrindų, o kiek dar neišbandytų priemonių... šiandien ant mano testavimo stalo Veido kontūravimo paletė, kuri irgi paliko gerą įspūdį, rezultatas prieš ir po, plius mano nuomonė laukia jūsų.




Veido kontūravimo paletė
Mūsų Los Andželo fotostudijoje kasdien dirbama su šviesa ir šešėliu. Šią patirtį įdėjome į paprastai naudojamą makiažo paletę, kurioje, nepriklausomai nuo veido formos, galima maišyti pudras, skirtas paryškinti skruostikaulius, patobulinti nosį ir žandikaulio liniją. Ši paletė skirta vidutiniam ir tamsiam odos tonui. Kontūras? Atlikta.
Į rinkinį įeina:

3 šviesiam ar vidutinio tamsumo odos tonui tinkamos pudros, skirtos pabrėžti, bronzuoti ir pašviesinti. Taip pat kontūro šepetėlis kampuota briauna.
Talpa: 11,5g
Kaina: 45,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt
Kontūravimo schema:


Įpakavimas:











Rezultatas:





Mano nuomonė:

O dieve tu mano, tas veido kontūravimas.... Tačiau kaip bebūtų, pati kiekvieną dieną kontūruoju savo veidą. O kaip kitaip, prie gero vaizdo veidrodyje priprantama greitai, naudojant teisingas priemones kontūravimui galima paryškinti skruostus, paploninti veidą arba patobulinti nosies formą. Manau kiekvienas gamintojas siūlo kontūravimo paletes, Smashbox nėra išimtis, jie siūlo kontūravimo pieštukus kreminiam kontūravimui, ir paletę užfiksuoti rezultatui. Priminsiu, kad Smashbox kosmetika skirta profesionalams, profesionaliam rezultatui pasiekti.  
Aš gavau kontūravimo paletę testavimui ir be galo apsidžiaugiau, nes nemėgstu aš kreminio kontūravimo, beveik nenaudoju tokio tipo priemonių, man pilnai užtenka ir pudrinio varianto. Atidarome dėžutę ir siurprizas: kontūravimo shema, kur pavaizduotos kontūravimo galimybės priklausomai nuo veido tipo ir ovalo formos, smagu, gamintojas apie mus pagalvojo. Dar vienas pliusas - mažas raudonas kirstas šepetėlis, kuris tinka kontūravimui, tačiau yra kiek per mažas išskaidyti tamsius atspalvius. Aš naudojant kontūravimo priemones nieko neskaidau, aš sluoksniuoju tamsius ir šviesius atspalvius, todėl man su šepetėliu problemų nebuvo. Na o dabar apie atspalvius; labiausiai patiko šaltas rudas atspalvis, kuris idealiai tinka šviesios odos kontūravimui, šviesus pudrinis atspalvis atrodo gana natūraliai, tačiau mano mėgstamo Make up Store nepralenkia. Logiška, niekas kiekvienai dienai nenaudoja balto pudros atspalvio kontūravimui paryškinti, tik ypatingoms progoms, bei nuotraukoms. Bronzantas man nelabai patiko, per daug jau oranžinis, aš tokių spalvų nemėgstu, tačiau pagyvinti veidą vietoje skaistalų tinka.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad paletė tikrai gera, kokybė puiki, atspalviai parinkti gerai, ir tinka ne tik kontūravimui, bet ir vietoje šešėlių darant nude makiažo variantą, na o šepetėlis - malonus bonusas perkant paletę. Visi atspalviai pigmentuoti, gerai skaidosi ir tušuojasi, naudojant šią paletę įmanoma pasiekti geriausio rezultato.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig