2017 m. vasario 8 d., trečiadienis

Apie paakių kremus


Sveiki, mano brangieji,  vėl diena prabėgo nepastebimai greitai, kol padariau visas nuotraukas, kol išrūšiavau kosmetikos priemones, kur numačiau kitus atsiliepimus, ryto kaip ir nebuvo. Važiavau susitikti su Kotryna ir Darja, smagiai praleidom dieną, na o grįžusi namo atsisėdau prie nuotraukų tvarkymo. Noriu pasakyti, kad jau šį šeštadienį grįžta rubrika "Gaminkime kartu", aš pasistengiau padaryti net keturias maisto fotosesijas į priekį, todėl pasakyti ir parodyti jau turiu ką. Na o šiandien jūsų dėmesiui mano pamąstymai apie paakių kremus.

Pirmas klausimas "Ar būtina pirkti paakių kremus?". Aš manau būtina, jie lengvesni, jų konsistencija švelnesnė, jie greičiau susigeria ir veikia efektyviau.Vieną kartą mačiau, kaip garsus vizažistas vietoje  bazės paakių zonoje naudojo paakių kremą, tą patį kremą naudojo ir lūpoms. Pagrindinė mintis - paakių zoną prieš darant proginį makiažą turi būti gerai pamaitinta, būtent tada visi maskuokliai atrodo tobulai. Tačiau užtepus paakių kremą mintysi reikia suskaičiuoti iki dešimt tam, kad kremas spėtų susigerti ir nepabėgtų kartu su maskuokliu.


Mano kosmetinėje paakių kremų nėra super daug, tačiau labai lengvų, drėkinamųjų variantų beveik nėra, na gal vienintelis Clinique pep-start ir Skincode Alpine white. Apie Clinique pasakojau visai neseniai, nes gavau jau antrą įpakavimą. Jis gana lengvas, patiks toms, kas neturi labai didelių paakių zonos problemų ir nori tiesiog atgaivinti ir kiek padrėkinti išsausėjusią ir pavargusią paakių zoną. 
Skincode ALPINE WHITE BRIGHTENING EYE CONTOUR CREAM paakių kremas kiek rimtesnis, jis balina tamsius ratilus ir geriau atgaivina, plius tonizuoja, bei suteikia energijos. Tai mėgstamiausias mano vasaros kremas, nes neriebina ir neapsunkina makiažo.


Labai labai gaila, kad Lietuvoje tokios nežmoniškos Korres kosmetikos kainos, Graikijoje viskas žymiai paprasčiau ir pigiau, todėl bandyti galima be didelio išlaidavimo. Praeitais metais Graikijoje užpirkau be galo daug Korres kosmetikos, iš veido priežiūros priemonių pirkau rožių serumą ir paakių kremą, kurį reikia naudoti kartu su serumų, taip stiprinamas efektas. Ką noriu pasakyti, nors kremas labai lengvas (skirtas nuo 25 iki 30 metų), jis puikiai kovoja su nuovargio žymėmis, su pirmomis raukšlėmis ir puikiai drėkina paakių odą. Jeigu turite galimybę išbandyti Korres kosmetiką, būtinai tą ir padarykite.



Na o štai mano sunkioji artileryja kovai su raukšlėmis. Tikriausiai noriu pradėti nuo mėgstamiausios priemonės - Lancome GÉNIFIQUE YEUX LIGHT-PEARL™. Jeigu galite sau leisti nuspirkit tokį kremą, leiskite, nes jis vertas kiekvieno sumokėto cento. Jis nėra riebus, puikiai kovoja su raukšlėmis ir sumažina paburkimus paakių zonoje. Aplikatorius atlieka gaivinantį masažą, būtent todėl efektas toks nuostabus. Aš niekaip negalėjau privesti savo vyro naudoti paakių kremo, na žinote vyrus, jiems nieko nereikia. Bet Lancome jam labai patiko, nes poveikį pamatė po kelių naudojimų.
Lancome Visionnaire paakių kremas kiek kitoms, aš su dideliu malonumu išnaudojau visą veido kremą, jis man buvo tobulas, o paakių liko. Kodėl? Jis gal kiek per riebus ir silikoninis. Na aišku, su Genifique nepalyginsi.
Kiehl's kremas nuo raukšlių irgi kiek per riebus naudojimui dieną, aš jį naudoju tik vakarais, užtepu kiek storesniu sluoksniu nakčiai. Iš ryto matomų raukšlių beveik nelieka, aišku ir raukšlių pas mane nelabai ir yra, bet tik todėl, kad aš naudoju kiek stipresnius paakių kremus kaip prevenciją.
Na ir paskutinis sąraše - Clinique Smart, tai geriausias mano išbandytas Clinique paakių kremas, jis kiek riebokas, susigeria ne taip greitai, kaip Clinique Pep-Start, bet ir jo paskirtis visai kitokia. Jis skirtas kovoti su raukšlėmis. Jis vizualiai mažina mimikos raukšlės, gerai maitina paakių odą ir gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas, tik šį kartą reikia suskaičiuoti iki dvidešimt, kol jis susigers.

Ką noriu pasakyti apibendrinant, paakių kremus naudoti būtina, tačiau nereikia norėti, kad kremas sumažintų jau gilias ir gerai matomas raukšles, tokio kremo tikrai bandyti neteko. Aš manau, kad paakių zoną reikia padėti rūpintis iš anksto, todėl aš nuo 20 metų naudoju kremus nuo pirmųjų raukšlių, dabar man 33, praktika rodo, kad paakių zonos išvaizda aš tikrai patenkinta.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig