2017 m. vasario 23 d., ketvirtadienis

Kiehl's Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque


Nors po Kiehl's naujienų pristatymo praėjo labai mažai laiko, aš jau žinau, kokia kosmetikos priemonė patiko man labiausiai. Nieko nuostabaus, dievinu visus Calendula linijos veido priežiūros priemones (prausklis idealiai tinka vasarą, o tonizuojantis losjonas nepriklausomai nuo sezono puikiai tonizuoja ir atgaivina veido odą), todėl ir nauja gelinės konsistencijos drėkinamoji veido kaukė tapo mano favotiru jau po pirmo naudojimo.







Mano nuomonė:

Be jokios abejonės noriu pasakyti, kad jau esu naudojus gelinės tekstūros veido kaukes, jas dažniausiai užsakinėjau per internetą, nes tokios kaukės labai populiarios Pietų Korėjoje ir Azijietiškos kosmetikos rinkoje. Būtent gelinių kaukių sudėtyje pirmu smuiku groja alijošius, kuris puikiai drėkina, tonizuoja ir atstato veido odą. Šnekant apie Kiehl's Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque, čia ne tik alijošius, bet ir rankomis surinkti medetkų žiedlapiai. Kaukė skirta odos drėkinimui ir puoselėjimui. Ką noriu pasakyti, kaukė puikiai atlieka visas užduotis: puikiai drėkina, ramina ir puoselėja veido odą, plius neriebina ir nekemša porų. Kaukės tekstūra gelinė, aš tepu labai storu sluoksniu ant veido ir dekolte zonos, po kelių minučių kaukė susigeria. Gamintojas siūlo po 15 minučių kaukę nuplauti šiltu vandeniu, aš tai darau po geros valandos, taip drėkinamasis poveikis jaučiamas stipriau. Noriu pridurti, kad kaukė tinka visų tipų odai.

Ar rekomenduoju? O taip, ji puikiai tinka ne tik kaip SOS drėkinamoji priemonė, bet ir kiekvienos dienos ritualui o taip pat mažas įpakavimas leidžia ją pasiimti su savimi į kelionę, nes gamintojas žada veido odos atstatymą po saulės procedūrų. Manau greitai išbandysime ir įvertinsime. ;-)

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig