2017 m. kovo 3 d., penktadienis

Ar verta už plaukų laką mokėti brangiau?


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mūsų pokalbis apie plaukų laukus. Ar yra skirtumas tarp parduotuvėje parduodamų ir profesionalams skirtų plaukų lakų? Ar verta mokėti brangiau? Na ir koks plaukų lakas mano favoritas.

Tikriausiai reikia pradėti nuo to, kad nesvarbu, kiek kainuoja plaukų lakas, svarbu, kad priemonė tiktų Jums ir pateisintų jūsų lūkesčius. Šnekant apie mane, noriu pasakyti, kad plaukų lakus naudoju ne taip dažnai. Taip, kai buvo kirpčiai, plaukų lakas buvo mano geriausiu draugų ir ištikimu pagalbininku. Mano plaukai sukasi savaime, todėl turėti  kirpčius sunkoka. Dabar kirpčiai jau ataugo, todėl prie plaukų lakų sugrįžtų tik darant progines šukuosenas renginiams.
Kiekvienas plaukų lakas turi skirtingą fiksaciją, būtent į tai turime atkreipti dėmesį. Jeigu kirpčiams pirkau kiek stipresniu variantus, dabar mano favoritai plaukų lakai suteikiantys blizgesio ir turintys vidutinę filsaciją.

Tai gi, koks skirtumas tarp paprasto plaukų lako ir profesionalaus? Koncentracija ir rezultatas. Dažniausiai ką žada gamintojas, taip ir būna, plius laką lengviau iššukuoti iš plaukų, galiukai nesausėja, o šukuosena laikosi nuo pat ryto iki vakaro. Tikriausiai man nesisekė su parduotuvėje parduodamais plaukų lakais, nes nuo jų mano plaukai buvo sulipę, galiukai išsausėję, o šukuosena atrodė lyg šalmas. Taip, kol neišbandysi kitų brangesnių variantų, tikrai sunku suprasti kodėl verta mokėti kelis kartus brangiau tiesiog už plaukų laką.

Mano favoritas - Matrix Oil Wonder. Nuostabus kvapas, lengvas plaukų fiksavimas (mano plaukai sukasi savaime, todėl labai stipraus garbanų fiksavimo rezultato man nereikia, aš už natūraliai atrodančias šukuosenas). Na o plaukų lako užtenka vos nei pusei metų.

Antroje vietoje -GHD plaukų lakas, kuris gerai fiksuoja, tačiau labai lengvai šukuosena galima keisti, nes po lako naudojimo šalmo ant galvos tikrai nebus. Vienintelis dalykas, kurį norėjau pasakyti, bet kokį plaukų laką reikia purkšti 30 cm atstumu.

Dar viena favoritas - REF. Hold & Shine. Tai geriausias kainos ir kokybės santykis. Ref ne tik gerai užfiksuoja šukuoseną, bet ir suteikia blizgesio, bei apimties. Vienas labai įdomus dalykas, ar plaukų lakas gali suteikti apimties? Gamintojai rekomenduoja tokios paskirties plaukų lakus purkšti palenkus galvą, arčiau plaukų šaknų, patikėkite veikia. Na ir negaliu nepaminėti tobulo plaukų įpakavimo.

Kerastase V.I.P. Volume in Powder apimties ir tekstūros suteikiantis plaukų lakas didelio įspūdžio nepadarė. Taip, nuostabus lakas, kuris patinka toms, kas ieško stipresnes fiksacijos, tačiau vertinant kainą, geriau investuoti į plaukų priežiūrą, negu į plaukų laką.

L'oreal Professionnel Infinium Extreme plaukų lakas gali pasiūlyti labai stiprią plaukų fiksaciją be šalmo efekto. Taip, plaukai fiksuojami stipriau, taip, laką iš plaukų iššukuoti sunkiau, tačiau vistiek plaukai atrodo labai natūraliai. Aš tokio lako beveik nenaudoju, nes dviem rankom 'už' natūraliai atrodančias garbanas. Šitas L'oreal plaukų lakas patiks toms, kieno plaukai sunkiai šukuojami, nepaklusnūs, arba darant proginę šukuosena tinka užfiksuoti detales.

Syoss keratin plaukų lakas - taip, pasidaviau reklamai. Ar buvo verta? tikrai ne, plaukai po naudojimo sulipę, lako kvapas per stiprus, o jo iššukuoti neįmanoma, vienintelė išeitis - plovimas.

Tačiau būna atveju, kai blogai perskaitai aprašymą, nusiperki, ateini namo, o rezultatas nėra toks, kokio tikėjausi. Structure Forse plaukų laką pirkau Pelenė parodoje, pagrindiniu apsisprendimo elementu buvo kaina. Bet logiška, kas yra pigu, ne visada yra gerai. Taip, jeigu norite super stiprios fiksacijos ir šalmo ant galvos, arba svajojate apie Pankų šukuoseną, lakas tikrai tiks ir patiks. Aš jau po pirmo naudojimo supratau, lakas žvėriškai džiovina plaukus, jie tampa lyg popieriaus lapas: sausi, pažeisti ir dehidratuoti. Na o kas be ko, šukuosena su juo galėtų laikytis savaitė.

Ką noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad pasirenkant plaukų laką būtina žinoti kokio rezultato norima. Nebūna blogų kosmetikos priemolių, būna tik tos, kurios mums netinka. Vertinant profesionalių plaukų lakų kokybę noriu pasakyti, kad čia viskas žymiai paprasčiau, kiekvienas gamintojas siūlo skirtingus (skirtingos fiksacijos ir paskirties ) plaukų lakus,  dažniausiai jie labai geros kokybės, naudojasi taupiai, todėl net perkant brangesnį produktą pavyks sutaupyti.

PS. Didesnį dalį aprašytų plaukų lakų galima surasti parduotuvėje www.inhair.lt


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig