2017 m. kovo 10 d., penktadienis

Batų karalystėje https://www.yoins.com/


Aš jau buvau tikra, kad esu mačiusi ir išstudijavusi visas internetines parduotuves, tačiau kur tau... Savo atradimų noriu pasidalinti su jumis, nes niekada nesu mačiusi tiek daug nerealios avalynės vienoje vietoje. Tai, dažniausiai Kinietiškos parduotuvės siūlo labai platų asortimentą, tačiau kas liečia avalynę, madingų ir šiuolaikiškų modelių būna labai mažai. O čia net man buvo labai sunku išsirinkti ką nors testavimui. drabužiai? O taip, drabužiai irgi čia yra, tačiau man pavasaris ateina su nauja madingu batų porą. Šiandien mano wish list'as ir rekomendacijos.

Aš tik padariau užsakymą, todėl labai plačiai komentuoti kaip greitai jis atkeliauja aš negaliu, tačiau  būtent šitoje parduotuvėje radau visus madingiausius šio sezono batų modelius, nuo espadrilių iki loafers Aš užsakiau labai klasikinį variantą aukštakulnių, kai atkeliaus, būtinai parodysiu. Na o Jums siūlau savo wish list'ą


Vasara jau ne už kalnų, todėl pats laikas pasirūpinti naujomis basutėmis. Kiek ėjau pro parduotuves Vilniuje, nieko gero neradau. Na o jeigu modelis geras, tada visi jį būtinai nusipirks, būtent todėl labai rekomenduoju internetines parduotuves....


Peep Toe Espadrille Flats






Pro įvairiausius loafers ir įspiriamus batus aš praeiti negalėjau, manau kiekviena Fashionista matė nuostabius Gucci modelius, kurių kaina OMG kokia didelė. Aš nelinkus tiek investuoti tiesiog į batus, kurie jau po gero sezono nebus madingi, todėl labai rekomenduoju šį variantą pavasariui, plius ir kaina tikrai prieinama


Vat būtent tokius, klasikiniai juodus užsakiau aš. Norėjau aš tų geltonų galių ir detalių, bet praktiškumas nugalėjo. Praeitą sezoną savo juodus auksštakulnius sunešiojau, teko atsisveikinti, todėl labai ieškojau naujų. Manau radau, nes modelis gražus, permatomos detalės tiks tiek prie sijono, tiek prie kalsikinio juodo švarko ir kostiumo.






dar vienas labai gražus, madingas ir be galo įspūdingas modelis... Aš turiu kelis panašius, todėl galiu teigti drąsiai, jie gana patogūs.





Sidabriniai loafers? Kodėl gi ne? Kaip aš jų irgi noriu, na gal kitą kartą ir užsakysiu, nes pavasaris ne pavasaris be jų... Aišku, baisoka užsakynėti per internetą (aš irgi bijau nepataikyti su dydžiu), tačiau o ką daryti, pasirinkimo LT rinkoje beveik nėra, o jeigu ir yra, tai kainos per didelės






Negaliu pasakyti, kad šitas modelis kiekvienam, čia jau 'street style' batai, tačiau noriu parodyti, kad koks bebūtų jūsų tikslas, https://www.yoins.com/ tikrai rasite tai, ko ieškojote...






Na ir pabaigai oda patogumui, storas kulnas, madingas modelis, daug atspalvių. Juk vasarą jau po kelių mėnesių, todėl pagalvokite apie savo kojas.




Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, kad https://www.yoins.com/ parduotuvėje tikrai rasite ir drabužių, ir rankinių, ir aksesuarų, tačiau tie batai, ech, tie batai ir loafers neduoda man ramybės.....




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig