2017 m. kovo 23 d., ketvirtadienis

Black Long Sleeve Embroidered Dipped Hem Blouse


Šiandien toks nuostabus oras už lango, kad norisi rašyti apie madą. Pagaliau šviečia saulė ir dienos tapo ilgesnės ir šviesesnės. Vienu žodžiu, džiaudsmas. Puikiai žinau, kad mano blogo skaitytojai mėgsta gėlių motyvus, o aš, Dievinu bordo spalvą, šitas drabužių derinukas patenkina visus poreikius. Nes išsiuvinėta gėlėmis palaidinę galima derinti tiek su džinsais, tiek su kelnėmis, tiek su proginiais drabužiais. Mano pasirinkimas šį kartą - juoda ir bordo spalvos.

Aš jau ne kartą pasakojau apie www.shein.com internetinę parduotuvę, ten man patinka absoliučiai viskas, kainos kiek aukštesnės nei kitur, tačiau kokybė tobula ir verta savo kainos. Mokesčių mokėti nereikia, siuntos atkeliauja irgi iš Čekijos, na o siuntimo laikas apie 2 savaitės. Ilgai galvojau, reikia ar nereikia, noriu aš nenoriu aš tos palaidinės, bet kai ji atkeliavo, nešioju dabar tik ją, tai su bordo spalvos aulinukais, tai su bordo spalvos odine striuke, tai su džinsais. Vienu žodžiu, nepakeičiamas ir be galo madingas drabužis pavasario sezonui. Na o mano šį kartą pasirinkimas proginis, bordo spalvos aukštakulniai ir tinkluotos pėdkelnės papildo bendrą įvaizdį.







Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)
Palaidinė - SheIn
Kelnės -ZARA
Lairodis - Daniel Wellington
Avalynė - Stradivarius
Rankinė - New Yorker
Plaukai - Matrix Lietuva ir www.inhair.lt








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig