2017 m. kovo 18 d., šeštadienis

MAC DUO ADHESIVE Klijai dirbtinėms blakstienoms


Aš nesu labai didelė dirbtinių blakstienų klijavimo mėgėja ir gerbėja. Man atrodo, kad net proginiai makiažai gražiau atrodo tiesiog gerai padažius akis su blakstienų tušu, tačiau čia tik mano nuomonė. Tačiau kelis kartus metuose būna labai svarbūs renginiai, kur be dirbtinių blakstienų nepasieisi niekaip (foto grafuojant su blykste akių beveik nesimato, todėl blakstienos vienintelė išeitis), na ir dar darant makiažus konkursui ir instgram'ui. Būtent todėl aš labai ilgai ieškojau kokybiškų blakstienų klijų. Pagaliau aš juos radau ir skubu pasidalinti savo atradimu su Jumis.




Mano nuomonė:

Jeigu geras ir ganėtinai pigias blakstienas aš jau atradau (užsakinėju iš www.ebay.com), tai su klijais buvo labai sunku. Tie variantai, kurie būna kartu su blakstienomis tokios prastos kokybės, kad net blakstienų klijuoti nesinori kitą kartą. Vienu žodžiu, pagaliau aš radau tai, ko labai ilgai ieškojau. MAC blakstienų klijus, jų kaina vos daugiau nei dešimt Eurų, o kokybė tobula. Klijų konsistencija skysta, spalva - balta. Kai klijai išdžiūsta, jie pašviesėja ir tampa permatomais (jų visiškai nesimato). Užtepus klijus ant blakstienų reikia palaukti kelias akimirkas tam, kad klijai susiimtų, tačiau dar turite kelias sekundes pridėti blakstienas prie voko, na o jeigu kažkas ne taip, pakeisti balsktienų 'diklokacijos vietą". Vienu žodžiu, labai rekomenduoju, jokių problemų, dirbti lengva ir paprasta, akių neerzina, odos netampa, blakstienos laikosi puikiai visą dieną. Vienintelis minusas - klijų kaklelis labai didelis, todėl išbėga labai daug klijų, kurių visų sunaudoti sunku, todėl naudojant pirmą kartą tai būtina žinoti.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig