2017 m. balandžio 29 d., šeštadienis

Sakuros....


Šiandien iš ryto perkaisčiau internete, kad pražydėjo sakuros, kurios yra prie "Swedbank" pastato. Aišku, norisi padaryti nuotraukų, bet oras toks, kad apie tai, kad nusirengti ir fotografuotis nenoriu net galvoti. Ir tai rašau aš, tas žmogus, kuris gali žiemą fotografuotis tik su progine suknele. Vienu žodžiu, laukiam šiltu oru ir nagrinėjame savo drabužinę.



Aš išnagrinėjus savąją drabužinę supratau, man trūksta baltos spalvos džinsų. Baltos klasikinės kelnės yra gerai, tačiau visiškai nesinori juos pastoviai lyginti, tam nėra laiko, plius dar derinti avalynę. Su džinsais viskas labai paprasta, vienas -du, ir drabužių derinukas jau yra. Šį kartą mano pasirinkimas sidabrinės spalvos striukė ir balti bateliai su kiek  didesniu padu. Vis galvojau, ar patogu su tokiais vaikščioti. patogu, tačiau jeigu padas būtų dar storesnis, būti tikrai ne kas. Savo sidabrinės spalvos striukę užsakiau labai seniai, ji atkeliavo per šalčius, kai daryti nuotraukų nebuvo galimybių, bet dabar ji mano drabužinės ryškiausia žvaigždė. Kokybė tobula, dydis L, nors rankovės galėtų būti ilgesnės, aš ja likau be galo patenkinta.







Striukė - RoseGal
Džinsai - ZARA
Palaidinė- ZARA
Avalynė - Yoshop

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig