2017 m. gegužės 27 d., šeštadienis

MAC FRUITY JUICY matiniai lūpų dažai Calm Heat ir FRUITY JUICY EYESHADOW X6: LOVE IN THE GLADES akių šešėliai


Sveiki, mano brangieji, vėl grįžtame prie kosmetikos apžvalgų. Šį kartą jūsų dėmesiui nuostabioji MAC FRUITY JUICY vasaros limituoto leidimo kolekcija. Neslėpsiu, šias priemones jau turėjau savo kosmetinėje prieš gerą mėnesį, o dabar pagalvokite kaip norėjau išbandyti ir aprašyti, bet negalima buvo kelti nuotraukų iš anksto. Iš kitos pusės, laukiau nuostabių atostogų vaizdų gražioms nuotraukoms. Pagaliau sutapo galimybės ir norai.







Mėgaukitės saldžiu vaisinės tropinės spalvos teikiamu pojūčiu. Pameskite galvą naudodamos ryškius lūpų dažus arba suteikite gyvenimui skonio su Cremesheen Glass ir trimis naujomis Eye Shadow x 6 paletėmis. Svajokite apie saulėtas dienas su Bronzing Powders arba Pearlmatte Face Powder. Tada gaudykite paskutiniuosius spindulius su Lustre Drops, o kokosą primenantis Prep + Prime Fix“ kvapas pagerins nuotaiką tam, ką gali atnešti vakaro karštis.








Mano nuomonė:

Tikriausiai nereikia sakyti, kad MAC moka stebinti, nuostabios kolekcijos ir idėjos, pridėkite dar tobulus atspalvius ir gerą pigmentaciją. Kas gali būti geriau? Tikrai niekas. Noriu priminti, kad kolekcija jau yra www.douglas.lt parduotuvėse, todėl skubėkite nusipirkti, nes priemonių kiekis labai ribotas. 
Aš jau pasakojau, kad man patinka limituoti leidimai, tokius atskirti kosmetinėje lengva, ypač lūpų dažai, tiksliai žinai koks kur (juk juodi klasikiniai MAC įpakavimai vienodi, tam, kad atrasti norimą lūpų dažų spalvą, reikia peržiūrėti beveik visus turimus). 
Mano rankose žalios spalvos akių šešėliai, iš pirmo žvilgsnio, spalvos nelabai naudojamos. Po pirmo bandymo supratau, labai skydau, spalvos ne tik vasariškos, bet ir labai gražiai atrodo darant tiek dieninį, tiek vakarinį makiažą. Nuotraukoje aš naudojau pilką matinį atspalvį ant viso voko,  žaliu paryškinau akių kamputį ir naudojau akių vandens linijai paryškinti.
Matiniai šviesūs lūpų dažai man patiko mažiau, nei šešėliai, dabar mano oda įdegusi, toks šviesus atspalvis atrodo gana keistai, tačiau žiemą aš jį tikrai atrasiu iš naujo.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad MAC FRUITY JUICY kolekcijoje net keturi lūpų dažų atspalviai ir dvi šešėlių paletės: žalia ir raudonai-rožiniai. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, privalote išbandyti.

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig