2017 m. liepos 23 d., sekmadienis

Embroidered Cami Tiered Midi Dress


Labas rytas, mano brangieji, vakar pagaliau susitikome su Sandra padaryti kelių derinių nuotraukas, niekais taip gerai nežino kaip padaryti gerą kadrą, kaip kitas blogeris. Gabriukas serga, aš jau rimtai galvojau, kad Sandra perkels susitikimą kitam kartui, kitai savaitei. Vienu žodžiu, maža to, kad gerai praleidom laiką (visada atsiranda temų apie ką paplepėti ir ką aptarti), darbo rezultatai irgi nuostabūs. Pirmas mano drabužių pasirinkimas - labai vasariškas, tai ilga suknelė ir basutės su kutais.


Labai seniai norėjau būtent tokios suknelės į savo drabužinę, tradiciškai užsakiau iš ZAFUL. Atkeliavo labai greitai, išpakavau, atrodo atitinka nuotrauka, tačiau labai storina (noriu pridurti, kad mano užsakytas dydis M, tačiau galima buvo drąsiai imti ir L, nes per krūtinę kiek spaudžia). Jeigu neįtraukti pilvo, atrodo, lyg bučiau neštuke. Būtent todėl aš labai rekomenduoju tokio silueto ir modelio sukneles tik labai lieknom merginom arba nešėioms, ir patogu ir gražu. Aš derinu suknelę su baltos spalvos skrybėle ir rankine (juk vasara) ir basutėmis su kutais. Kiekvieną dieną džiaugiuosi, kad užsakiau būtent juos, nes jie ne tik gražūs, bet ir patogūs. Labai svarbu, kad jie nėra spalvoti, juos lengva derinti prie džinsinių, baltų, nude ir mėlynos spalvos drabužių.








Nuotraukos Sandra (www.kurmanoraktai.lt)
Suknelė - ZAFUL 
su kodu ZAFULINSCX taikoma papildoma nuolaida
Laikrodis - Daniel Wellington
Rankinė- ZAFUL
Basutės - Yoshop
Džinsinė liemenė- Humana Vintage















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig