2017 m. liepos 21 d., penktadienis

L'oreal INFAILLIBLE PAINT kreminiai skaistalai


Žinant apie mano 'meilę' kreminiams skaistalams, jau tikrai galima numatyti, kad šis atsiliepimas bus neigimas. Tačiau blogas ir yra ta vieta, kur kiekvienas gali reikšti savo nuomonę, tiesa? Aš niekaip negaliu suprasti, kas sugalvojo kreminius skaistalus, nes tai visiška nesąmonė.







Išskirtinis, ypač gausiai pigmentų prisotintas skaistalų pieštukas, suteikiantis tobulą skruostus pabrėžiantį ir ilgai išliekantį atspalvį. Kreminės, pudra virstančios tekstūros formulė lengvai tepasi ant skruostų ir idealiai susilieja su Jūsų odos atspalvio makiažo pagrindu. Išraiškingą tyro raudonio efektą suteikiantys pigmentai.

3 drąsūs skaistalų pieštukų atspalviai, kuriais galima sukurti norimo intensyvumo makiažo rezultatą – nuo subtilaus iki ryškaus.

Naudojimas:

Skaistalų pieštuku švelniai braukite virš skruostų iškilumų ir sukamaisiais pirštų judesiais išsklaidykite spalvą.







Mano nuomonė:

Aš nieko neturiu prieš L'oreal kreminius skaistalus, esmė ne brandas (mano MAC kreminiai skaistalai guli taip pat toli, beveik nenaudojami). Aš šį kartą sakau bendrai, kam šovė į galvą mintis sugalvoti tokią kosmetikos priemonę, kaip kreminius skaistalus? Pasakoju kas yra blogai mano manymu. Kreminius produktus galima tepti tik ant kreminiu produktu, t.y. kreminiai skaistalai tepami ant kreminės pudros. Viskas labai logiška, tačiau panaudojus birią pudrą (kaip kitaip užfiksuoti makiažą, aš nežinau) spalva blunka, dingsta blizgesys ir kreminis efektas. Skaistalai praranda savo išskirtinumą ir tai, dėl ko mes pasirinkome būtent juos. Iš kitos pusės, jeigu veido oda yra sausa, naudojama tik kreminė pudra ir lengvai užfiksuojamas makiažas paakių zonoje, tai kodėl gi ne? Bet mano oda vasarą tam labai riebi, savo gyvenimo be matiškumo suteikiančios pudros aš nelabai įsivaizduoju, todėl dažniausiai naudoju tik pudrinius higlighterius, pudrinį veido kontūravimą ir pudrinės konsistencijos higlighterius. 
Grįžtame prie L'oreal naujienos, gamintojas siūlo 3 atspalvius, kurie įpakavime atrodo labai gundančiai, bet užtepus ant rankos spalva išryškėja ir tampa oh kokia ryški. Ar aš noriu dalyvauti konkurse "Senjoras pomidoras"? Tikrai ne, nes švelniai rožinis atspalvis virsta vos ne raudonu, išskaidyti sunkoka, o pas blogiausiais dalykas - skaistalai subėga į veido poras. 
Aš manau, kreminiai skaistalai tinka tik labai lygios ir gražios odos merginos, ir toms, kieno oda labai sausa, kas makiažui užbaigti nenaudoja birios pudros.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig