2017 m. rugpjūčio 10 d., ketvirtadienis

Beauty Talk


Gero ketvirtadienio ryto, mano brangieji, pagaliau aš susiruošiau parašyti Beauty talk rubriką. Mane labiausiai skatina tai, kad tai vienas iš populiariausių įrašų, plius pati turiu galimybę apžiūrėti patinkančius blogus ir pasidalinti savo mintimis su Jumis. Nieko nelaukiam, kviečiu gerti kavą kartu ir skaityti geriausius mados ir grožio blogerius.




Noriu pradėti Beauty Talk rubriką nuo Živilės minčių apie "Tipinius grožio blogerius". Manau prieš metus buvau būtent tipinė grožio blogerė, labai norėjau gauti visas įmanomas priemones testavimui, norėjau parašyti kaip įmanoma daugiau atsiliepimų ir išbandyti visas naujienas. Manau dabar atėjo suvokimas, kad man to visiškai nereikia. Iš kitos pusės, visi mes labai skirtingi, todėl ir skaitytojai mūsų skirtingi, ar tai gerai? Manau nuostabiai. Kas aš tokia, kad kritikuoti kitus?


Aš dirbu namuose, bet darbo stalo neturiu. Pastoviai sėdžiu ant sofos arba balkone, geriu kavą ir atsipūtus rašau blogo įrašus. Vienintelis dalykas ką turiu, tai vietą fotografavimui prie lango (na o kur kitus, jeigu labai reikia šviesos). Darjos darbo stalas atrodo nuostabiai, labai gaila, kad mano butas kol kas labai mažas ir stalas tikrai netilps.


Ar savaitgalį spėjote apsilankyti Granatos Live festivalyje? Inga, Darja ir Simona spėjo. Aš visą savaitgalį žiūrėjau merginų Instagram live filmukus ir laukiau nuotraukų. Taip, puikiai suprantu, tai ne JAV, bet vistiek, manau buvo tikrai smagu. daugiau nuotraukų Ingos bloge.


Aš manau, šitas Sandros drabužių derinukas atrodo pasakiškai nuostabiai. Aš dar nemoku taip tobulai derinti printų, todėl to ir nedarau (bijau prašauti).Kelnės, švarkas, avalynė, 100 karmos taškų keliauja Sandrai.


Aš jau neeinu į parduotuves, nes negaliu nustoti pirkti. Jau ruošiu įrašą apie tai, ką verta pirkti per išpadravimus, ką jau šnekėti apie Outlet'us. Palikčiau visus pinigus kartu su piniginę, ypač jeigu drabužiai gražūs ir kokybiški. Daugiau informacijos Maženos bloge. Nežinau, kaip nepasiduoti tokiam tobulam megztiniui...


Martinos bloge atsirado labai daug spalvų, tai super gerai, juk vasarą. Taip, mano drabužinėje yra keli kombinezonai, tai unikalus ir labai patogus vasariškas drabužis. Sutinkate?


Nežinau kodėl, bet man vėl užėjo khaki spalvos liga. Jau spėjau nusipirkti ir sijoną, ir palaidinę, ir striukę, galvoju dar apie kelis džempus. Simonos drabužių derinukas atrodo labai skoningai, tai dar karta verčia susimąstyti... apie khakį spalvą.


Gabrielė išvažiavo mokytis į Paryžių (visai nepavydžiuuu, VISAI). Na o jeigu rimtai, man visada patikdavo unikalus Gabrielės stilius ir stokis.


Atrodo nieko naujo, baltas viršus, juoda apačia, tačiau Sandra sugeba ir šios spalvų gamos išspausti maksimumą. Man labai patinka detalės: rankinė ir diržas. daugiau nuotraukų Sandros bloge.



Labai ilgą laiką fotografavau blogui tik su telefonu. Tie laikai seniai praėjo, turiu veidrodinį fotoaparatą. Tik dabar atėjo suvokimas, kad tampyti foto įrangą su savimi labai sunku ir nepatogu (foto aparatas, keli objektyvai ir t.t.), vienu žodžiu, kartais telefonu padaryti nuotraukas kur kas greičiau. Aistės bloge skaitome apie naują Huawei, nuotraukos tikrai gaunasi tobulos.


Burunduko bloge (neapsakomai mielas blogo pavadinimas) skaitome apie Margarita gaivinamąjį veido kremą. Man labai patinka Margarita, tačiau turiu naudoti kiek stipresnes priemones, nes labai aštriai stovi raukšlių problemos.


jJau matėte ką iš Loverte užsakiau aš, atėjo eilė Gemai rodyti savo dėžutės turinį. Mano favoritai The Balm Bahama Mama ir YSL maskuojantis pieštukas.


Mes jau kitą savaitę keliausime į NYX kosmetikos naujienų pristatymą, o kol laukiame naujienų, siūlau perskaityti Erikos atsiliepimą apie šešėlių paletę ir galimai įleisti į savo kosmetinę daugiau spalvų.


Apie PUPA lūpų dažus skaitome Evos bloge, spalvos atrodo labai jau gundančiai, o kokybė sako pati už save.


Kaip bebūtų, aš jau neseniai sukroviau visas Catrice ir Essence kosmetikos priemones ir atidaviau paaugliams. Manau viskam savo laikas, o aš jau užaugau. Iš kitos pusės, man vistiek iki šiol labai įdomu apžiūrėti kolekcijas ir naujienas.


Patarimais kaip koreguoti nuotraukas Instagram dalinasi Aurelija. Nors kiekvienas mes turime savo spalvinę gamą instagram puslapyje, perskaityti tikrai verta.


Naujas priemones išbandyti įdomu ir verta, niekada nežinai ką galima atrasti. Salomėja savo blogo skaitytojams pasakoja apie pirmą pažintį su Palladio kosmetika.


Pabaigai apie MAC. Duok man laisvę, aš rašyčiau savo bloge tik apie MAC ir drabužius, tačiau, manau tai nebus įdomu niekam, nes ne visi mėgsta MAC. Viktorijos bloge skaitome apie dvi naujas priemones.

Tokia buvo mūsų madinga savaitė,

Ačiū, kad skaitote,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig