2017 m. rugpjūčio 12 d., šeštadienis

Koralų spalva mano drabužinėje


Tikriausiai esu iš tų žmonių kuriems patinka spalvos. Taip, labai dažnai mano pasirinkimas džinsai ir baltos spalvos marškiniai, juodas megztinis arba odinė striukė. Renginiams dažniausias teikiu pirmenybė spalvingiems drabužiams ir ryškios spalvos aukštakulniams. O kodėl gi ne? Juk vasara. Visus šiuos drabužius nusipirkau per išpadravimą, todėl investavau tikrai ne daug, o rezultatas man labai patinka. Iš kitos pusės, girdėjau, kad koralų spalva bus madingiausia šį sezoną, todėl aš jau karalų spalvos drabužiais pasirūpinau iš anksto.

Be jokios abejonės, koralų spalva viena iš mano mėgstamiausių, ji puikiai tinka blondinėms, atgaivina veidą ir tinka prie rudų akių. Logiška, labai saikingai reikia naudoti oranžinės spalvos skaistalus ir teisingai parinkti koralų spalvos lūpų dažus. 
Grįžtant prie išpadravimų noriu pasakyti, kad reikia atkreipti dėmesį į klasikinio kirpimo drabužius, tokius galima drąsiai turėti savo spintoje dar ne vieną sezoną. Pro šį nuostabų, dviejų pusių, sijoną aš praeiti negalėjau, jo kaina buvo vos 7 EUR. Taip, taip, kartais Second hand parduotuvėje už dėvėtus drabužius reikia sumokėti net daugiau. Megztinis kainavo visus 10 EUR, nepigiai, tačiau man labai patiko spalva. Į Aldo aukštakulnius žiūrėjau labai ilgai, vis galvojau, pirkti ar ne. Logiška, spintoje reikia turėti nude ir juodos spalvos klasikinio modelio aukštakulnius, o visus kitus atspalvius pagal pageidavimą ir jūsų skonį. Negaliu pasakyti, kad sumokėjau pigiai, tačiau tai ne pirmi mano aukštakulniai iš šitos parduotuvės, puikiai žinau, jie, dėl savo atspalvio ir permatomo kulno, tikrai bus dėmesio centre. Apie patogumą šį kartą nešnekame, jie skirti tik renginiams.







Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)
Megztinis, Sijonas - ZARA
Aukštakulniai - Aldo
Laikrodis - Daniel Wellington


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig