2017 m. rugpjūčio 1 d., antradienis

Maybelline VIVID HOT LACQUER


Geros dienos, mano brangieji, aš pastebėjau, kad jau beveik visi blogeriai, kurie gavo Maybelline naujienas spėjo pasidalinti savo nuomone su skaitytojais. Aš niekur neskubu, o kur skubėti? geriau ištestuoti lūpų blizgius iki galo tam, kad suprasti, patinka ar ne. Pasakysiu iš karto, NUDE tobulas atspalvis patiko po pirmo naudojimo.













Mano nuomonė:

Be jokios abejonės naujų Maybelline lūpų blizgesių spalvos labai gražios ir daug žadančios, labiausiai patiko Nude atspalvis, ryškiai violetinis ir fuksijos. Aš jau tikriausiai atpratau nuo kreminių ir blizgių tekstūrų ir konsistencijų, matiniai lūpų dažai mane sugadino. Aišku, tas blizgus efektas ant lūpų yra be galo fainas, tačiau reikia pastoviai tikrinti dantis, nes blizgesys būna visur (ypač ryškios spalvos). Pieštukas yra būtinas, smagu, kad Maybelline atstovai neužmiršo jų pridėti. Noriu pagirti labai smagų aplikatorių, kuris leidžia labai tiksliai pravesti lūpų kontūrą. Blizgesiai turi vos jaučiamą cheminį vanilės kvapą, aš jo visiškai nejaučiu tik dabar sugalvojau apuostyti rašant atsiliepimą.
Pirkti ar ne? Nude atspalvį pirkti privalo, labai graži ir universali spalva, visas kitas pagal poreikį ir skonį. 

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig