2017 m. lapkričio 18 d., šeštadienis

Lapel Houndstooth Woolen Coat


Aš esu gražių paltų karalienė. Ką noriu pasakyti? Kai jau turi klasikinį juodą ir nude spalvos paltus, galima eksperementuoti. Taip mano drabužinėje prieš metus atsirado šitas nuostabus oversized paltas, kuris gana ryškus ir labai išskirtinis. Iš pirmo žvilgsnio, tokio tipo drabužius labai sunku derinti, jie greitai atsibosta ir labai nepraktiški. Nieko panašaus, mano paltas jau antrą sezoną ant bangos, todėl nusprendžiau jums apie jį priminti dar kartą.

Kas svarbu devint tokio tipo paltus? Reikia prisiminti kelis dalykus. Tai oversized tipo paltas, kuris vizualiai gali storinti ir slėpti jūsų figūros privalumus, todėl avalynė ant kulno būtinas dalykas. Patikėkite, net batai ant kulno gali būti patogūs, o priežasčių, kodėl mes jų nenešiojame, galima sugalvoti dar milijoną. Viskas priklauso tik nuo jūsų pačių noro. Mano bloge (matau dabar, kad šitas įrašas yra prie populiarių) yra drabužių derinukas su šutu paltuku, tik ten batai be kulno. Man, vizualiai, skirtumas tikrai yra. Dar vienas dalykas, kuris man atrodo yra būtinas, tai megztiniai ir golfai. Gražiausiai tokio tipo paltai atrodo su baltos arba tamsios spalvos golfais. Ir paskutinis dalykas, kuri norėjau pasakyti - savo paltą pirkau Gamiss internetinėje parduotuvėje, ten jis jau išparduotas, todėl rekomenduoju ZAFUL. Mano turimo palto dydis M










Paltas - ZAFUL
Džinsai - Colins
Avalynė - Asos
Megztinis - H&M
Laikrodis ir apyrankė - Daniel Wellington








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig