2018 m. sausio 28 d., sekmadienis

Ways To Wear Burgundy


Gero sekmadienio, mano brangieji, pat negaliu patikėti, tačiau šią savaitę bloge tik keli nauji įrašai, kodėl, nežinau. Nespėju, sergu, milijonas priežasčių, pateisinimą aš sau randu labai greitai, tačiau nuo to man nėra lengviau. Pamenu, kad visai neseniai rašiau po kelis įrašus per dieną, dabar tokį kiekį rašau per savaitę. Iš kitos pusės, geriau kokybė, nei kiekybė, daugiau dėmesio noriu skirti madai ir madingiems deriniams, todėl šiandien iš ryto būtent apie madą ir bordo atspalvį, kuris dominuoja mano drabužinėje.


Kas pažįsta mane artimiau, puikiai žino, kad aš tiesiog dievinu bordo atspalvį. Nei minutės nesigailiu, kad nusipirkau šį sijoną ir palaidinę Zara parduotuvėje. Nors mačiau, kad palaidinės modelis gana populiarus, jis egzistuoja ir baltos spalvos, todėl dauguma jau spėjo nusipirkti (net keli blogeriai). Aš manau, kad galima dėvėti vienodus drabužius visiškai kitaip. Aš savo drabužinėje atradau ir tinkamo atspalvio liemenę. Viskas kartu žiūrisi labai gerai, nuoširdžiai laukiu pavasario, O jums labai rekomenduoju peržiūrėti ZARA išpardavimo pasiūlymus. Ne, aš pati nežiūrėjau, nes žvėriškai norisi sutaupyti pinigų ant Nude spalvos Louboutin aukštakulnių ir Furla naujos rankinės, todėl aš nieko nesuplanuoto neperku (bent jau stengiuosi to nedaryti).










Nuotraukos - Sandra (www.kurmanoraktai.lt)
Sijonas, palaidinė - ZARA
Rankinė - Coccinelle
Avalynė - Asos
Pirštinės - Bershka
Liemenė - New Yorker
Akiniai - Tom Ford (www.optikospasaulis.lt)
Laikrodis ir apyrankė - Daniel Wellington









SHARE:

1 komentaras

  1. Koks gražus derinys. Niekada nebūčiau pagalvojęs apie tos pačios spalvos palaidinės ir liemenės suderinimą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig