2018 m. vasario 20 d., antradienis

Dove Derma Spa



Labas rytas, mano brangieji, kai kalendorius labai greitai skaičiuoja dienas iki pavasario, pats laikas susirūpinti savo figūra ir kovai su celiulitu skirti daugiau dėmesio. Taip, orų prognozė dar teigia, kad maudymukų sezonas toli, bet ir laiko jam pasiruošti reikia skirti vis daugiau laiko, amžius, nieko nepadarysi. Šiandien apie pigų, tačiau gana efektyvų Dove Derma Spa kūno serumą pašnekėsime plačiau.






Mano nuomonė:

Šį kartą aš jaučiu, kad pasiruošiau pavasariui labai labai gerai. Iš savo 38-40 dydžio tapau 36-34, valgu sveiką maistą ir jaučiuosi ypatingai gerai. Ne, aš tikrai nesijaučiu alkana, tiesiog labai stipriai pakeičiau savo valgomo maisto pasirinkimą, vietoje keptos ir riebios mėsos - virta vištienos filė, virtas jautienos liežuvis ir folijoje kepta lašiša, daugiau daržovių ir varškės. Viskas labai paprasta, tik reikia priprasti, nes pradžioje labai labai sunku. Bet šiandien ne apie tai, po tokių drastiškų figūros pokyčių reikia sportuoti. Aš nelabai noriu kažkur važiuoti, todėl darau preso pratimus namuose, taip sutaupau laiko ir pinigus, iš kitos pusės - man reikia stangrinamojo kūno kremo ir labai lengvo masažo. Būtent tokį santykį atradau Dove Derma Spa. Pasakysiu nuoširdžiai, pati šio kremo parduotuvėje pirmą kartą nepirkčiau, nelabai aš tokiu tokiais dalykais, dažniausiai masažinės galvutės veikia blogai, jokio malonumo, tiesiog iššvaistyti pinigai. Dovenustebino savo kokybe, masažinės galvutės veikia labai gerai, lengvai skysta per kūną ir atlieka lengvą masažą. Priemonė pasiskirsto tolygiai, nebėga ir susigeria akimirksniu. Patiko tai, kad priemonę galima uždaryti ir pasiimti su savimi į sporto klubą arba į kelionę, tikrai serumas niekur nepabėgs, net jeigu bus labai stipriai prispaustas lagamine. Negaliu pasakyti, kad po kelių naudojimų galima sulaukti stebuklingo efekto, bet odos patempimas jaučiasi, o masažas bet kokiu atveju labai gerai, todėl galiu rekomenduoti drąsiai.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig