2018 m. vasario 4 d., sekmadienis

English style


Oh, kaip aš atsilieku su savo įrašais, kad kas nors žinotų, bet ką daryti, nespėju ir viskas. O rašyti tam, kad tiesiog parašyti, irgi visiškai nesinori. Kokia išeitis? Atsipalaiduoti, išgerti rytinę kavą ir išmokti mėgautis gyvenimu. Nespėji, reiškia ir nereikėjo. Trečiadienį mes susitikome su Sandra papietauti kartu, na o kur pietus, ten ir tobulos drabužių derinių nuotraukos.



Paskutiniu metu  jaučiu labai didelį savo susidomėjimą liuksu, taip, aš dar nepraradau skonio derinti paprastus drabužius su labai brangiais, būtent tam ir reikalingi mados blogeriai, būtent tokia ir yra blogerių paskirtis. Išvesti madą į gatves. Aišku, ne kiekvienas gali nusipirkti Burberry lietpaltį, aš irgi nuoširdžiai labai ilgai taupiau tam, kad jis atsirastų mano drabužinėje. Nieko ypatingo? Tikrai taip, tačiau tai kokybė, už kurią verta mokėti. Po restorano verslo mano spintoje liko keli vardiniai paltai (Armani, MaxMara ir Trussardi), tada galėjau sau tai leisti, nes dirbau normalų darbą su pastoviu darbo užmokesčiu. Praėjo N metų (o N, tai 7), mano paltai iki šiol neprarado nei formos, nei išvaizdos,  nei susi burbuliavo, nors aš nešiojau juos pastoviai. Taip, pilnai sutinku, gerą drabužį reikia tinkamai prižiūrėti, tačiau darant kelis labai paprastus žingsnius, jis tarnas Jums ilgai, o klasikiniai modeliai niekada neišeina iš mados. Mano Burberry šalikui 11 metų, kas pasakys? Niekas, nes tai klasika.Ar Jūsų drabužinėje yra drabužių, kurie taip ilgai išgyvena?  Grįžtant prie lietpalčio, suprantu, tai investicija, kuri tarnaus labai labai ilgai, todėl, manau taupyti buvo verta, aš net nešneku apie ta džiaugsmą, kai gauni tai, ko labai labai seniai norėjai.







Lietpaltis, šalikas - Burberry
Sijonas - Reserved
Avalynė - Asos
Megztinis - Ralph Lauren
Akiniai - Tom Ford (http://www.optikospasaulis.lt)
Laikrodis - Disiel (http://www.madosprieskoniai.lt)

Nuotraukos - Sandra (http://www.kurmanoraktai.lt)









SHARE:

1 komentaras

  1. Labai gražiai atrodanti panelė. Puikus pavyzdys kaip nereikia aptemptos suknelės, kad mergina atrodytų seksualiai.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig